۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
دانشگاه توهوکو

دانشگاه توهوکو که در سال ۱۹۰۷ در شهر سندای استان میاگی تأسیس شد از نظر قدمت، سومین دانشگاه امپراطوری در ژاپن و یکی از هفت دانشگاه ملی است. یکی از معروفترین موسسات وابسته به این دانشگاه، موسسه تحقیقات مواد است که یکی از ۵ دانشگاه برتر دنیا برای تحقیقات رشته مهندسی مواد به شمار می رود و در زمینه مهندسی مواد و داروسازی برترین دانشگاه ژاپن به حساب می رود. دانشگاه توهوکو از طریق برنامه رهبری جهانی آینده خود (FGL) تعداد دوره های تدریس شده به زبان انگلیسی را در تمام دانشکده های تحصیلات تکمیلی خود افزایش داده است و سه دوره کارشناسی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد.

دانشگاه توهوکو

دانشگاه توهوکو که در سال ۱۹۰۷ در شهر سندای استان میاگی تأسیس شد از نظر قدمت، سومین دانشگاه امپراطوری در ژاپن و یکی از هفت دانشگاه ملی است. یکی از معروفترین موسسات وابسته به این دانشگاه، موسسه تحقیقات مواد است که یکی از ۵ دانشگاه برتر دنیا برای تحقیقات رشته مهندسی مواد به شمار می رود و در زمینه مهندسی مواد و داروسازی برترین دانشگاه ژاپن به حساب می رود.


دانشگاه توهوکو توسط دبیرستان های ژاپن به عنوان بهترین دانشگاه برای تحقق رشد علمی و شخصی انتخاب شده است.

دانشگاه توهوکو از طریق برنامه رهبری جهانی آینده خود (FGL) تعداد دوره های تدریس شده به زبان انگلیسی را در تمام دانشکده های تحصیلات تکمیلی خود افزایش داده است و سه دوره کارشناسی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد: مهندسی مکانیک و هوافضا (IMAC-U)، مولکولی پیشرفته، شیمی (AMC) و زیست شناسی کاربردی دریایی (AMB).
این دانشگاه در مرکز سندای واقع شده است که دانشجویان می توانند زیبایی های چهار فصل را در آب و هوای معتدل تجربه کنند.

https://univinjapan.com/tohoku_university/

https://www.tohoku.ac.jp/en/about/index.html

کد خبر 17134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =